Day 5 .
Daily Report : Noveno B
INGLÉS
CAMBRIDGE:
·
ALEXANDER
MÁRQUEZ: Today we worked on the
correction of the exercises from the worksheet from the workbook we have worked
with, since we started the level B2. It was handed in. There will be a quiz about the phrasal verbs
vocabulary.
·
CHRISTIAN
MALDONADO: Explanation of the difference among name, surname, last name, given
name and middle name. Practice of spelling.
·
RONALD NIÑO: Community class, Present
Simple and Continuous.
·
OLFA MABROUK – Objective PET
Unit 4 pages 28 and 29: speaking and reading exercises. Students are required to have the Objective PET book by next week.
EDU.FISICA: El día de hoy iniciamos la clase con calentamiento
dirigido por dos alumnos, posterior a esto se realizó trabajo de coordinación
dinámica general y terminamos con juego dirigido.
MÚSICA: Trabajamos la melodía de amigo y de titanic en el
pentagrama, ritmo y notas. TAREA: Escribir la melodía de titanic en el
pentagrama y ubicar las notas y el número que corresponde a la nota en la
guitarra, cuerda y traste.
ESPAÑOL: En el día de hoy se
contextualiza y realiza el Trabajo Personal del primer tema de la unidad 2
"La vida en la conquista y colonia"
FRANCÉS: Correction ex 8 p.16.
UNITE 1 : (grammaire) les verbes du premier groupe en –cer et –ger ; les
verbes ouvrir et accueillir. Culture : Edith PIAF (biographie et Hymne à
l’amour).
Thank you
High school teachers and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario