Day 5 .
Daily Report: Noveno B
INGLÉS
CAMBRIDGE:
·
ALEXANDER
MÁRQUEZ: Today we picked up the must-do
essay and discussed the patterns to have an excellent writing on the FCE. Moreover,
were anylized the adverbs of degree, verb tense and categorization of
adjectives.
·
RONALD NIÑO: Socializing and
community class unit 5, past simple and continuous, writing activity, HOMEWORK: To bring the writing done.
·
CHRISTIAN
MALDONADO: We started to write the abstract for the biology project by revising
the 5 w´s technique. Next day 1 the
teacher is going to collect all homework corresponding to Unit 5 of the
student´s book.
EDU.FISICA: El día de hoy se inició la clase con calentamiento
dirigido por la profesora, donde se utilizó fila de conos y trabajo en parejas,
posterior a esto se fundamentó la conducción de balón y finalizamos con juego
dirigido.
MÚSICA: Trabajamos acordes mayores y menores en guitarra. Descargar la aplicación guitar tuna.
SOCIALES: El día de hoy se realizó la activad 42 y se asignaron temas de exposición para el
próximo día 6.
ESPAÑOL: En la clase de hoy se
realizó la contextualización de la guía de la "Coherencia:
procedimientos y recursos". En la siguiente hora se inició la guía del
"Comentario literario".
FRANCÉS: Présentation de
l’activité prévue pour le mois de septembre 2017 : « Le petit forum
de l’emploi ». Cours sur « Pôle emploi, aide à la recherche d’un
travail en France ». Vidéo : simulation d’un entretien d’embauche.
Vocabulaire du travail. DEVOIRS
POUR MARDI 9 MAI 2017 : Interrogation
écrite sur le vocabulaire du travail.
Thank you
High school teachers and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario