jueves, 9 de marzo de 2017

Day 5 .
Daily Report : Noveno B
INGLÉS CAMBRIDGE: 
·         ALEXANDER MÁRQUEZ:  Today we worked on the correction of the exercises from the worksheet from the workbook we have worked with, since we started the level B2. It was handed in.  There will be a quiz about the phrasal verbs vocabulary.
·         CHRISTIAN MALDONADO: Explanation of the difference among name, surname, last name, given name and middle name. Practice of spelling.
·         RONALD NIÑO: Community class, Present Simple and Continuous.
·         OLFA MABROUK – Objective PET Unit 4 pages 28 and 29: speaking and reading exercises. Students are required to have the Objective PET book by next week.
EDU.FISICA: El día de hoy iniciamos la clase con calentamiento dirigido por dos alumnos, posterior a esto se realizó trabajo de coordinación dinámica general y terminamos con juego dirigido.
MÚSICA: Trabajamos la melodía de amigo y de titanic en el pentagrama, ritmo y notas. TAREA: Escribir la melodía de titanic en el pentagrama y ubicar las notas y el número que corresponde a la nota en la guitarra, cuerda y traste.
ESPAÑOL: En el día de hoy se contextualiza y realiza el Trabajo Personal del primer tema de la unidad 2 "La vida en la conquista y colonia"
FRANCÉS: Correction ex 8 p.16. UNITE 1 : (grammaire) les verbes du premier groupe en –cer et –ger ; les verbes ouvrir et accueillir. Culture : Edith PIAF (biographie et Hymne à l’amour).
Thank you
High school teachers and Coordination





No hay comentarios:

Publicar un comentario